Martwe łoże nadwozia wozidła, o dłuższej trwałości użytkowej

Informacje ogólne
Nazwa centrum
SSAB
Opis referencji

Stare nadwozie wozidła bez martwego łoża: AR 400,  20 mm

Nowe nadwozie wozidła z martwym łożem: Hardox® 500, 10 mm + Hardox® 600, 15 mm

Metoda produkcji: cięcie plazmowe pod wodą

 

Wkopalni złota posiadają wozidła Hitachi EH 4000. Na podłodze ciężarówka ma 16 mm blachę odporną na ścieranie ze stali AR400 HBN. Rozwiązanie, jakie znaleźliśmy to była 10 mm stal Hardox® 500 na podłożu i 15 mm stal Hardox® 600 u góry jako konstrukcja siatki. Dzięki temu rozwiązaniu oczekiwano, że okres użytkowania wykładzin wozidła wzrośnie od 5 000 godzin do 17 000 godzin. Teraz wynosi on 12 000 godzin i występuje bardzo niewielkie ścieranie blachy Hardox® 600. Tak więc prognozujemy, że okres użytkowania wyniesie ponad 17 000 godzin.

Ponad 3,5 raza dłuższy okres użytkowania przy tej samej masie


Klient końcowy
Branża
Mining Movable
Surowiec do obróbki
Złoto - nadkład
Część eksploatacyjna
Sprzęt
$name
Temperatura
0 – 250 °C / 32 – 480 °F
Rozmiar materiału do obróbki
10 – 300 mm / 0.4 – 12.0 "
Rozwiązanie
Nowe rozwiązanie
Hardox® 600
Grubość
15 mm
Okres użytkowania
17 000 godzin
Kluczowe czynniki sukcesu
Dłuższy okres użytkowania
350 %
180